Podcast készítés

Szólítsd meg a célközönséged a saját hangodon
Videós Podcast anyag készítés cégeknek, vállalkozóknak, külső és belső kommunikációhoz.
A podcast napjaink egyik legnépszerűbb műfaja, nem csoda, hogy a cégek is elkezdtek rá marketing eszközként tekinteni. Az írott anyagnál hitelesebb és emberközelibb lehet szóban elmagyarázni vagy bemutatni egy adott témát. Kialakítható egy olyan közvetlen kapcsolat a közönséggel, amin keresztül a szakértelmünk és személyiségünk is átadható. Mintha csak egy baráti beszélgetésben vennénk részt.
Miért érdemes belevenni az online marketing stratégiánkba:
1. Kisebb a konkurencia – Blogból a világhálón van több százmillió van, addig podcastből 1-2 millió.
2. Hosszabb ideig tudod megtartani a figyelmet – Nem tudsz rajta csak úgy végig futni, végig fogod nézni, hallgatni.
3. Mélyebb kapcsolatot tudsz kiépíteni a közönségeddel – Amikor valaki minden hónapban, több órán keresztül a te hangod hallja, az egy olyan szintű kapcsolat, amit nem lehet elérni sem cikkekkel.
4. A podcastek hordozhatók – A podcastet tudjuk hallgatni pl: vezetés, főzés, sportolás közben.
Komplett szolgáltatás csomagunk
1. Podcast és videó készítés és szerkesztés
Induljunk a nulláról! Átbeszéljük a témákat, felépítjük a podcast struktúráját. Mobil stúdió segítségével az irodád is berendezzük, hogy a megszokott környezetben készüljenek a felvételek. Ezek után gondoskodom a nyersanyagok szerkesztéséről és az adások disztribúciójáról is. A hanganyaghoz vizuális élményt társítunk egy saját profi videós csapattal, akik a leghatékonyabb technikai eszközzel rendelkeznek a szaktudásuk és tapasztalatuk mellett ahhoz, hogy a mondanivalóját még bővebb információval tudjuk felruházni. Hiszen egy pár perces kisfilm olykor sokkal célozottabban tud eljutni a célcsoportjához, mint a néhány mondatos hanganyag magában.
2. ON-line hirdetés
Miért hatékony videós podcastet hirdetni?
- A podcastekben kétféle módon lehet hirdetést elhelyezni. Az egyik a klasszikus mód, amikor a reklám a tartalomtól elkülönül, a másik pedig, amikor a tartalomba ágyazva jelenik meg, például a meghívott vendég tesz említést a termékről, szolgáltatásról, eseményről. Mivel a podcastok tematikus műsorok sorozatából állnak, így értelemszerűen olyan közönséget vonzanak, akik elkötelezettek az adott téma iránt. Tehát kialakul egy jól leírható követői bázis, ami segít a további marketing üzenetek célzásában.
Hagyd ránk a háttérmunkát és fókuszálj a tartalomra!
