„Ha nem tudod elmondani egyszerűen, Te magad sem érted igazán.”
A jó reklám nem akar mindenáron eladni. Az a vásári kofa ismérve. A jó reklám célja a jó kapcsolat kiépítése.
Minőségi kötelék a márka és fogyasztója között. Az pedig úgyis teszi a dolgát, és elad. Mi hát egy jó kapcsolat titka?
Mindenekelőtt szerelem. Érzelmi kötődés, majd ragaszkodás. Legyen heves, legyen pimasz, olykor viharos.
Legyen emlékezetes, hogy abból tovább építkezhessen. Majd harmónia.
Ez a játék egyenrangú felek játéka. Nincs nadrág, hogy felhúzd és hordd. Mi hiszünk benned, ha hiszel magadban.
De ne pöffeszkedj, ne is urizálj! Mert akkor jön más, aki alázatos, és bárkit lecsap a kezedről. Sok-sok megértés.
Halld és hallasd a hangod! Ha túlkiabálnád, ő úgyis oldalba bök. A fogyasztó olyan, mint egy tanult nő. Udvarolhatsz neki, de a végén ő választ.
És többé már nem csalható. Ha hülyíted, rögtön faképnél hagy. Eddig nem minden világos? Akkor lámpát gyújtok. Igen, mi vagyunk a legjobb kerítők!
Elcsábítjuk Őt, és levajazzuk neked a legcsodálatosabb randevút.
A háttérben mi tartjuk a gyertyát és mi neveljük a gyermeked, hogy tartalmas élete legyen.
S ha a viszony jégbe fagyna, mi addig tüzeljük, míg nagyot szól, és újra fel nem robban. Hogy mindenki hallhassa. Hogy mindenki tudjon róla.
És mindenki irigykedjen. “Mert manapság egy jó kapcsolat igazán irigylésre méltó!”
HIPStudio • PROvokatív, PROgresszív, PROduktív
... ez mindennek a teteje!
Budapesti stúdió: 1111 Budapest, Lágymányosi utca 15.
Ajánlatkérés / Információk | Ausztria
HIPStudio Kft.
Székhely: 1081 Budapest, Népszínház u. 25.
Cégjegyzék szám: 01-09-907275
Adószám: 14513938-2-42
Bankszámla szám: Raiffeisen bank 12010934-01095146-00100001