Online marketing

A digitális szektor teszi ki a globális hirdetési piac nagyjából 50%-át. Ennek az összegnek nagyjából 70%-át a mobil eszközökön megjelenő hirdetések teszik ki. Mindez annak köszönhető, hogy egy átlagos ember potenciálisan éjjel-nappal elérhető online hirdetésekkel és tartalmakkal: reggel munkába menet, vagy épp este filmnézés közben. Talán nem túlzás azt állítani, hogy ebből nem érdemes kimaradni.

Az online marketing a legjobb dolog, ami egy vállalkozással történhet, ugyanis lenyűgözően kényelmes és hatékony hozzáférést biztosít szinte bármilyen célközönséghez. Úgy érhetjük el a potenciális vásárlóinkat, hogy nem szükséges olyan hirdetőkkel versenyeznünk, akik nem pont ugyanezeknek az embereknek akarnak eladni valamit. Az online marketing azért növekszik ilyen lenyűgöző ütemben, mert jelenleg ez a hirdetések célba juttatásának a leghatékonyabb formája. Többet nyújt, kevesebbért.

 

Az online marketing egy aranybánya

De kevesen értenek hozzá igazán. Komplex marketingplatformok versenyeznek a hirdetők és az emberek figyelméért (Pl.: Google Ads, Facebook), mindennek az ismerete pedig jó képességeket és még inkább sok tapasztalatot kíván. Pontosan kell látni, hogy kit akarunk elérni és mikor, mire szeretnénk rávenni, és mennyit is ér ez nekünk. Az online marketing világa nagy és sokoldalú online rendszerekből, és izgalmas lehetőségeket kínáló csatornákból áll. A rengeteg lehetőség között akkor tudunk jól választani, ha valamilyen jól átgondolt stratégiában gondolkodunk.

 

A siker titka a kommunikációs stratégia

Mi úgy gondoljuk, minden online munka sikere a folyamat legelején, a stratégiai tervezésnél dől el. Szinte bárki képes néhány hirdetést beállítani a Facebook vagy a Google rendszerében, de hatékony kommunikációs stratégiát tervezni és implementálni ugyanitt már kevesen tudnak. Másképp fogalmazva, egy márka online aktivitásában a legnagyobb érték laikusok számára láthatatlan. Különösen igaz ez a tartalommarketingre építő kommunikációra.

 

A jó tartalom aranyat ér

A tartalommarketing a márkaépítés királyi útja. Szinte minden vállalkozásnak megéri minőségi tartalmat előállítani, és a megfelelő csatornákon saját célközönségéhez eljuttatnia. A sikerhez eredetiség, játékos kreativitás és szakértő tapasztalat is kell, de a jó munka mindig meghozza gyümölcsét. Mi a HIPStudio-nál az alkotás egyediségében, a művészi szabadságban és a trendek kiaknázásában hiszünk. Olyan tartalmakat készítünk, amik a célcsoportod aktuális vágyaihoz szólnak, de megfelelnek az aktuális optimalizálási trendeknek is. Mindezen túl segítünk abban is, hogy ezek a tartalmak a legideálisabb csatornákon jussanak el a potenciális vásárlókhoz, és maximalizálják az online kommunikációd hatékonyságát. Sok lehetőség van, de a végeredmény mindig ugyanaz: ismertebb márka, nagyobb bizalom és több profit.

 

Ingyenes konzultáció

Amennyiben bizonytalan vagy hogyan indulj el, keress meg minket, és mi egy 50 perces ingyenes konzultáció során segítünk tisztábban látni abban, hogy milyen irányba érdemes elindulni. Amennyiben határozottabb elképzeléseid vannak, írj nekünk, és mi egy napon belül adunk neked egy árajánlatot.

Vállaljuk a Social Media és a PPC rendszerek kezelését, és az ehhez kapcsolódó professzionális tartalomgyártás teljes egészét. Ha még nem dolgoztál velünk, tegyél próbára minket, vedd fel velünk a kapcsolatot!

 

©2006 by HIPStudio Kft.

Kommunikációs Ügynökség 

  • HIPStudio Facebook
  • HIPStudio Youtube